Administration af ejendomme
Opkrævning
Opkrævning af leje, aconto forbrug og andet ved PBS-opkrævning eller mailopkrævning.
Rykkerprocedure
1. rykker sendes omkring den 10. hver måned og 2. rykker sendes omkring den 20. hver måned – skal der overgives til inkasso herefter aftales dette med selskabet/ejer.
Betalinger og bogføring
Sørger for at der foretages løbende bogføring og betalinger.
Korrespondance
Medejer, lejere, samarbejdspartner (håndværkere o.a.) forsyningsselskaber og offentlige myndigheder.
Forbrugsregnskaber
Udarbejdes en gang årligt via Techem, ISTA, Brunata eller andet firma, som I allerede er tilknyttet, ligesom der sørges for flytteregistrering løbende og afregning i forhold til lejere.
Genudlejning
Udlejning gennem administrationen kan aftales eller der udarbejdes lejekontrakt til de af udlejer anviste lejere.
Regnskab
Afleveres efter endt regnskabsår så hurtigt som det er muligt til selskabets/ejers revisor, ligesom det kan aftales, at der laves kvartals- eller halvårsopfølgninger.
Budget
Udfærdigelse af budget for efterfølgende år.
Grundejernes Investeringsfond
Indberetning af udgifter til GI m.v. årligt.
Lønkørsel
Til ejendommens vicevært og andre ansatte.
Interesser
Varetagelse af selskabets/ejers interesser i sager, som vedrører den almindelige drift, bistand/sparring til selskab/ejer.
Lejeloven
Opdatering og opfølgning iht. gældende lovgivning – information til udlejer ved ændringer.